Att hata utan underlag.

Jag är trött på människor.
Jag är så jävla trött på att folk fortfarande trots sin ålder försöker förstöra något som är så bra.
Just nu är jag jävligt frustrerad och kan inte riktigt formulera mig,
men igår var det ännu värre.
Igår kände jag att jag faktiskt inte orkar kämpa för något som alla ställer sig emot.
Igår ville jag ge upp.
Men så ser jag på dig, tittar in i dina ögon och inser att det är så jävla värt det,
det är så jävla värt att köra över alla haters för att få må så bra som jag gör med dig.

Trots att jag just nu känner att jag orkar kämpa vidare,
vet jag att jag nästa gång kommer ge upp.
Helvete att jag låter människor vinna min respekt på det sättet,
fan att jag inte bara låter sådana saker rinna av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0