I do lay my trust in you.


Jag skulle vilja påstå att jag med hela mitt hjärta litar på att du inte gör något dumt.
Men jag vet, lika väl som du att allt är vackert och intressant,
och skulle något oväntat hända vet jag att jag är dum nog att acceptera det.
Kärleken till dig är oändlig, och ingenting kan krossa den,
mitt liv trasas sönder sakta men säkert
medans hjärtat uthärdar den största smärtan av dom alla.
Du är inte kär, det är inte kärleken,
det är fantasin och livslusten som håller dig kvar vid en utdöende art.

Mikaela finns inte längre.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag hoppas dock verkligen att du hittar en väg tillbaka till att vara dig själv!

Jag saknar dig Micklan, min Micklan, den där glada, öppna, sprudlande, den där som inte är rädd för världen, den Micklan som mer än allt annat vill resa, ha roligt, träffa nya människor, hon som e så oerhört öppen som jag inte känner en enda annan människa ivärlden som är så öppen och glad som henne.

Jag saknar dig Micklan, Saknar MIN Micklan, så oerhört mycket!

Jag hoppas du hittar tillbaka till dig själv!

<3 <3 <3

2010-06-27 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0