Whenever you cry, just relax on my shoulder and I will love you.

För att jag finns där för dig 24/7
För att jag älskar dig oavbrutet alltid
För att jag ger upp allt för din skull
För att jag glömmer bort vem jag egentligen är,
för att du ska älska mig
För att jag är trött på ojämn kärlek
För att jag saknar ensamhet
För att jag hatar mitt jag
För att jag är besviken
För att jag gråter alldeles för ofta
För att du glömmer bort mig
För att allt bara är helt fel
För att du inte håller dina löften
För att du fortfarande ser dig själv som ensam
För att jag ändå står vid din sida
För att jag trots mina tårar ler mot dig
För att mitt hjärta går sönder mer och mer varenda dag
För att du är botten till all ångest i min själ
För att det jobbigaste som finns är att hålla en fasad
För att vi inte fungerar tillsammans
För att du inte är bra för mig
För att du oftare gör mig ledsen, än du gör mig glad
För att jag skulle vilja slita mig fri.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men älskade fina Micklan!! Vad är det som har hänt??? tänker jätte mycket på dig och saknar dig så oerhört mycket. Tråkigt att vi knappt aldrig ses eller hörs längre. Men du ska ändå veta att jag finns här för dig ALLTID, alltid, ALLTID!

Finaste, finaste du!! <3 <3

2010-12-15 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0